FAQ

FAQ

Hieronder vind je een lijst met veelgestelde vragen over c-space.
Staat je vraag er niet tussen? Stel ze dan gerust via ons contactformulier.

Wat zijn de openingsuren?

c-space is toegankelijk tussen 08u00 en 22u00.

Hoe kan ik jullie contacteren?

Je kan ons contacteren via: connect@c-space.be of 03 820 82 42.

Kan ik iets eten of drinken?

Meer zelfs, je kan je eigen eten en drinken meebrengen! Althans, zolang je de overschot terug mee naar huis neemt. En als je zin hebt in een gezonde snack of een frisdrank, dan kan je op de eerste verdieping bij de automaat terecht.

Hoe kan ik het buurthuis bereiken?

Omdat je in de buurt woont, lijkt te voet of met de fiets ons het best!

Waar kan ik jullie aanbod ontdekken?

Eerst en vooral via onze website: www.c-space.be! Van zodra je lid bent, kan je het verdere aanbod bekijken in de ledenzone.

Wat kost het lidmaatschap en wat krijg ik hiervoor in ruil?

Voor de prijs van twee koffies (€ 7 per maand) word je lid van c-space. Hiervoor krijg je onbeperkte toegang tot 'The Hub'; een gezellig ingerichte gemeenschappelijke ruimte waar je kan genieten van een kop koffie, gezellig samenzijn of in alle rust wat werken.

Hoe word ik lid?

Vul het contactformulier op de homepagina van www.c-space.be in en wij nemen snel contact met jou op!

Hoe verlopen de betalingen van het lidmaatschap?

We vragen je eenmalig om een domiciliëringsopdracht te ondertekenen. Zo hoef jij niet elke maand te denken aan de betaling ervan.

Wat mag ik organiseren en wat niet?

Je mag je geest de vrije loop laten, tot de wettelijke grens althans. Gaande van een breiclub tot een kookclub, van een kaartnamiddag tot een bierproefavond, van een middagvergadering tot een heus tuinfeest: we verwelkomen (bijna) alles! Zolang de legaliteit niet in het gedrang komt en de rust van de buren gerespecteerd wordt.

Het lukt me niet om mij als lid aan te melden.

Contacteer ons via connect@c-space.be of 03 820 82 42.

 

Ik ben aangemeld maar kan geen ruimte reserveren.

Stuur ons een mailtje via connect@c-space.be of bel via 03 820 82 42.

Ik heb een ruimte gereserveerd maar krijg geen bevestigingsmail.

Dan moet er iets fout gegaan zijn! Als je even kort je probleem naar ons mailt, dan zorgen wij snel voor een bevestiging hiervan!

Ik heb een ruimte gereserveerd maar wens deze te wijzigen.

Dat kan uiteraard! Tot 48 uur vóór aanvang van de reservatie kan je zonder problemen wijzigingen aanbrengen.

Is c-space toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

Jammer genoeg is c-space zeer moeilijk toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Enkel de benedenverdieping is mits hulp toegankelijk met een rolstoel.

Ik heb een ruimte gereserveerd maar geraak niet binnen.

  • Oorzaak: foutieve toegangscode

Check zeker eerst even of je de juiste code hebt ingevoerd. Je hebt namelijk een unieke reservatiecode ontvangen per mail bij het reserveren van de ruimte. Deze heb je nodig om in de gehuurde ruimte binnen te kunnen.

  • Oorzaak: technisch probleem

Buiten onze wil om kan het gebeuren dat de techniek jou en ons in de steek laat. Contacteer ons via connect@c-space.be of 03 820 82 42. Wij zorgen snel voor een oplossing!

  • Oorzaak: code kwijt

De unieke reservatiecode heb je nodig om binnen te kunnen. Deze sturen we naar je op per mail. Dus als je de mail terug kan vinden, lukt het normaal wel weer. Heb je de mail verwijderd? Dan mail of bel je ons best even: connect@c-space.be of 03 820 82 42.

De ruimte die ik gereserveerd heb, is niet netjes.

Meld ons dit via connect@c-space.be of 03 820 82 42.

Er ontbreken zaken in de ruimte die ik gereserveerd heb.

Stuur een mailtje naar connect@c-space.be en we zorgen snel voor een oplossing!

Ik ben iets vergeten en de deur is terug op slot. Wat nu?

Geef ons via connect@c-space.be door wat je juist vergeten bent, dan trachten wij dit te recupereren.